• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nordax

Det var en gång

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
20 Augusti 2021
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
77
Poäng
227
Hur snabbt får man svar på en ansökan hos Nordax? Skickas det hem något?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 828
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Dom är duktiga på att skicka reklam hem i alla fall. Får nog varje månad och fått så i flera år..
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 910
Poäng
1 247
Söker man online bör man få svar direkt. Och jag fick papper hem. Men det är 2 år sedan.
 

Malmobo

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Februari 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Jag har vid ett antal tillfällen fått premiär beviljat ett lån via dem sen signerat skuldebrev och pratat med kundtjänst vid flera tillfällen som säger allt är klart. Sen gör man en inkomst verifiering via kedits eller vad det nu heter, sen nekar dem lånet efter allt från 1,5 - 3 dagar. Mest troligt på grund av spel transaktioner i mitt fall men ändå, dem är bra på att ge falska förhoppningar. Dem skickade inga brev i mitt fall bortsett från reklam i brevlådan.

Så för att svara på din fråga du borde få besked inom 1 - 3 dagar.
 

Det var en gång

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
20 Augusti 2021
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
77
Poäng
227
Jag har vid ett antal tillfällen fått premiär beviljat ett lån via dem sen signerat skuldebrev och pratat med kundtjänst vid flera tillfällen som säger allt är klart. Sen gör man en inkomst verifiering via kedits eller vad det nu heter, sen nekar dem lånet efter allt från 1,5 - 3 dagar. Mest troligt på grund av spel transaktioner i mitt fall men ändå, dem är bra på att ge falska förhoppningar. Dem skickade inga brev i mitt fall bortsett från reklam i brevlådan.

Så för att svara på din fråga du borde få besked inom 1 - 3 dagar.
Hur skickar de skuldebrev? Digitalt?
 

Malmobo

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Februari 2023
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Ja det är digitalt, dem skicka inget via fysiska brev, efter som jag aldrig fått ett lån av dem så vet jag inte om man får något fysiskt efter det är beviljat. Finns säkert någon här på forumet som kan svara på det lite bättre
 

Det var en gång

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
20 Augusti 2021
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
77
Poäng
227
Ja det är digitalt, dem skicka inget via fysiska brev, efter som jag aldrig fått ett lån av dem så vet jag inte om man får något fysiskt efter det är beviljat. Finns säkert någon här på forumet som kan svara på det lite bättre
Får man preliminära beskedet direkt på skärmen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp